Splošni pogoji
Dostava
Hitra odzivnost je naša vrlina in trudimo se, da so vsa naročila odpremljena v najkrajšem možnem času. Če imamo izdelek na lokalni zalogi, bo pošiljka odpremljena še isti dan. V primeru, da izdelka ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno s predvidenim rokom dobave, ki je objavljen na strani izdelka. V kolikor se dobavni rok naročenega izdelka podaljša od predvidenega, vas bomo o tem seznanili preko elektronske pošte in v primeru, da vam daljši dobavni rok ne bo ustrezal, lahko naročilo prekličemo ali vam ponudimo alternativo.
Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, večinoma so pošiljke dostavljene naslednji delovni dan. Ko bo vaše naročilo odpremljeno, od dostavne službe prejmete obvestilo o prihajajoči pošiljki.
Najnižji strošek dostave je 3,00€ in narašča glede na skupno težo naročenega blaga - točen znesek se izračuna v košarici ob zaključevanju naročila.
Brezplačna dostava za izbrane izdelke
Ker se zavedamo, da v današnjih časih vsak evro šteje, v spletni trgovini Cekarček nagrajujemo zaupanje in nudimo brezplačno dostavo za izbrane izdelke v primeru plačila po predračunu. Z nakazilom na TRR se hkrati izognete nepotrebnemu strošku provizije, ki ga Pošta Slovenije zaračuna za pošiljke z odkupnino.
Informacija o brezplačni dostavi je jasno označena na podrobnem pregledu izdelka. Če poleg takega izdelka naročite še drugo blago, je dostava še vedno brezplačna!
Osebni prevzem
Izdelke lahko prevzamete tudi osebno v Vodicah pri Ljubljani, vendar le ob vnaprej oddanemu naročilu. Plačevanje z gotovino ali s plačilnimi karticami na prevzemnem mestu ni mogoče, tako da je potrebno plačilo izvršiti pred prevzemom (po predračunu preko spletne banke ali plačila UPN obrazca na Pošti oz. banki). Ko bo priliv viden na našem TRR in naročeno blago pripravljeno za prevzem, prejmete obvestilo, v katerem bo naveden naslov, zemljevid do lokacije prevzema in kontaktna telefonska številka.
Možnosti plačila
V spletni trgovini nudimo naslednje možnosti plačila:
- Flik: preprost in hiter način plačila s potrditvijo v vaši mobilni aplikaciji, ki jo uporabljate za izvajanje Flik plačil,
- Predračun (nakazilo na TRR): po zaključenem naročilu prejmete plačilne podatke, vključno s QR kodo, ki jo skenirate z mobilnim telefonom in plačilne podatke z enim klikom prenesete v svojo mobilno banko,
- PayPal ali plačilna kartica (Mastercard, Visa): po zaključenem naročilu boste preusmerjeni na PayPal, kjer uredite plačilo,
- Gotovina ob prevzemu pošiljke (odkupnina/po povzetju): skupaj s paketom prejmete položnico, ki jo poravnate poštnemu uslužbencu.
NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete proviziji v višini 1,17% vrednosti naročila oz. najmanj 1,40€ za vrednosti do 98€ oz. največ 6,54€ + 0,30% od vrednost naročila za vrednosti nad 501€, ki jo Pošta Slovenije zaračuna za plačilo pošiljk z odkupnino (enako, kot če bi plačali položnico). Ta strošek ni zajet v izračunano poštnino.
Cene
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, vam bomo omogočili odstop od nakupa, hkrati pa ponudili rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (status naročila se spremeni na "obdelano"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Izdaja računa
Obvezujemo se, da za vsako dobavo blaga izdamo račun, na katerem sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, in ga izročimo kupcu. Prosimo, da račun skrbno shranite, ker lahko služi kot garancijski list za kupljene izdelke.
Račun prejmete v PDF formatu na vaš elektronski naslov. Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja.
Vračila
Naročeno blago nam lahko iz kakršnega koli razloga vrnete in prejmete polno vračilo kupnine. O nameravanem vračilu nas morate pisno obvestiti najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh. Stroške vračila blaga krije potrošnik. Ob vračilu lahko zahtevate vrnitev kupnine, ki vam jo bomo nakazali na vaš transakcijski račun najkasneje v 14 dneh od prejetja obrazca za vračilo blaga. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelka. Če gre za brezhiben izdelek, ga bomo ponovno uvrstili na prodajne police, zato izdelek ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb, vrniti ga morate v nespremenjeni količini in v nepoškodovani embalaži.
Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.
Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za vračilo blaga.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih. Informacija o garanciji je navedena tudi na podrobnem pregledu izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Rok za odpravo napake je 30 dni, ki se lahko podaljša za 15 dni, v kolikor se potrošnika še pred potekom 30 dni obvesti o podaljšanju in se ga seznani z razlogi za podaljšanje. V kolikor prodajalec zamudi rok za odpravo napake ima potrošnik pravico do brezplačne menjave blaga z enakim, novim in brezhibnim oz. v skrajnem primeru vračilo sorazmernega dela plačane kupnine v sorazmerju z napako oz. vračilo plačane kupnine.
Neskladnost blaga
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Potrošnik (fizična oseba) lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Izdelek nam dostavite v pregled z natančnim opisom napake. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Varstvo osebnih podatkov
Zasebnosti obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini posvečamo veliko pozornost in zavedamo se, da so osebni podatki, ki nam jih uporabniki zaupate, občutljive informacije, zato se zavezujemo, da jih bomo varovali pred zlorabo, razkrivanjem, nepooblaščenim dostopom in jih pod nobenih pogojem ne bomo posredovali tretjim osebam. Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za namen, zaradi katerega so bili posredovani. Dostavni službi (Pošta Slovenije) bomo zaupali potrebne podatke za dostavo naročenih izdelkov (ime in priimek prejemnika, naslov za dostavo, tel. št. in e-naslov za obveščanje o statusu paketa).
V kolikor želite izvedeti, katere osebne podatke zbiramo, kliknite tukaj.
Za potrebe opravljanja storitev, ki jih nudimo, zbiramo naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek
- naslov za dostavo
- kontaktno telefonsko številko
- naslov elektronske pošte
- geslo v šifrirani obliki
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini (npr. vnos morebitnih opomb pri oddaji naročila, vnos sporočila pri oddaji kontaktnega obrazca)
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ne odgovarjamo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabnik ima pravico do vpogleda ali popravka osebnih podatkov. Vsi podatki, ki jih hranimo o vas, so dostopni na vašem profilu, kjer jih imate možnost tudi popraviti.
Politika uporabe piškotkov
Spletna stran uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Ob obisku strani se nekateri podatki (IP naslov, datum, čas, naslov strani, s katere prihajate) shranijo na strežnik. Ti podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za analizo obiskov spletnega mesta (v povezavi z orodjem Google Analytics). O uporabi piškotkov so obiskovalci obveščeni ob prvem obisku spletne strani, za uporabo nekaterih piškotkov prosimo obiskovalca za njegovo privolitev. Obiskovalec lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani.
Spletna stran ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.
V kolikor želite izvedeti, katere piškotke uporablja naša stran oz. spremeniti nastavitve, kliknite tukaj.
Pogoji uporabe
Zadovoljne stranke so naš najpomembnejši cilj. Na vse moči se trudimo, da zadovoljimo razumne kupce. Bodite »kul« in se držite zlatega pravila.
Spletna trgovina cekarcek.si (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) je sestavljena v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).
Spletno trgovino upravlja podjetje NET-IT, d.o.o., Torovo 17, 1217 Vodice, vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Kranju pod reg. št. 1/08295/00 dne 22.08.2006, osnovni kapital 8.763,00 €, matična številka: 2226561, davčna številka: SI65928105, davčni zavezanec: da, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec«).
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Zaščitene blagovne znamke
Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu so naša last in se ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja lastnika.
Apple, iPad, iPhone in iPod so zaščitene blagovne znamke družbe Apple Inc., registrirane v ZDA in drugih državah. App Store je storitvena znamka družbe Apple Inc., registrirane v ZDA in drugih državah. iOS je blagovna znamka ali registrirana blagovna znamka družbe Cisco v ZDA in drugih državah ter je uporabljena pod licenco.
Google, Android in Google Play so zaščitene blagovne znamke družbe Google Inc.